Шановні мешканці!

У зв’язку з продовженням карантину, пов’язаного із поширенням COVID-19,  до 22 травня 2020 року обслуговування суб’єктів звернення з виготовлення паспортних документів і надалі здійснюється у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ:

  • оформлення ID-картки - у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;
  • оформлення закордонного паспорта - у разі необхідності термінового виїзду за кордон, пов’язаного з лікуванням чи смертю родича.

Також передбачено, що оформлення документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, у період введення карантину здійснюється за місцем звернення особи.

Відтак, під час карантину до суб'єктів звернення не застосовуватимуться жодні штрафи у зв'язку з несвоєчасним зверненням для оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки),

Отримати консультацію стосовно паспортних питань, готовності паспортних документів, які подавалися до ЦНАП у м. Суми, Ви можете по телефону 701-005, моб. тел. +380675756980 (viber).

Управління ЦНАП у м. Суми  вкотре закликає громадян України у період карантинних заходів утриматися від відвідування без нагальної потреби.

Паспортні документи громадян України зберігаються в управлінні ЦНАП або підрозділі Міграційної служби і можуть бути отримані після завершення карантину.

Додатково повідомляємо, що стан оформлення документів можна перевірити за допомогою електронного сервісу «Перевірка стану оформлення документів».

Поділитися
Срд, 13/05/2020 - 10:45