ЦНАП: перезавантаження

Сумський Центр надання адміністративних послуг розширює перелік послуг і наближається до новосілля.

Про організацію роботи установи у відповідності до внесених до законодавчих актів змін та результатів громадського моніторингу говорили під час «круглого столу» 17 липня.

За інформацією начальника управління «Центр надання адміністративних послуг в м. Суми» Алли СТРИЖОВОЇ, із нового року у ЦНАП можна буде зареєструвати чи ліквідувати бізнес, отримати дозволи та довідки стосовно підприємництва, речових прав, створення громадських організацій, друкованих ЗМІ, документи із землеустрою, щодо протипожежної та санітарної безпеки суб’єктів господарювання тощо.

Усього у списку адмінпослуг, які надаватиме Центр, 51 позиція. Такий перелік визначений Розпорядженням Уряду від 16 травня 2014 року.

При цьому ЦНАП виступає як адміністратор, виконавцем залишаться ті ж самі служби.

Нові послуги вже впроваджують у роботу сумської установи. Завершити мають до 1 січня 2015 року.

Одночасно впроваджують сучасні формати обслуговування громадян. Практикують електронний документообіг та електронну чергу.

Більш широко все це планують застосовувати вже за новою адресою.

За два-три місяці керівництво Центру надання адміністративних послуг розраховує переїхати до спеціального обладнаного під установу приміщення по вул. Горького.

 

Поділитися
Втр, 22/07/2014 - 00:00