ЦНАП м. Суми розпочав надавати послугу "Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу"

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

  1. Центр надання адміністративних послуг Білопільської районної державної адміністрації;
  2. Центр надання адміністративних послуг у Буринському районі;
  3. Центр надання адміністративних послуг  Великописарівської районної державної адміністрації;
  4. Центр надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації;

Центр надання адміністративних послуг Глухівської міської ради;

  1. Центр надання адміністративних послуг Конотопської районної державної адміністрації;

Центр  надання адміністративних послуг Конотопської  міської ради;

  1. Центр надання адміністративних послуг Краснопільської районної державної адміністрації;
  2. Центр надання адміністративних послуг Кролевецької районної державної адміністрації;
  3. Центр надання адміністративних послуг Лебединської міської ради;

Центр надання адміністративних послуг Лебединської районної державної адміністрації;

  1. Центр надання адміністративних послуг в Липоводолинському районі;
  2. Центр надання адміністративних послуг при Недригайлівській районній державній адміністрації;
  3. Центр  надання адміністративних послуг Охтирської районної державної адміністрації;

Центр  надання адміністративних послуг Охтирської  міської ради ;

  1. Центр надання адміністративних послуг Путивльської районної державної адміністрації;
  2. Центр  надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації  Сумської області;

Центр  надання адміністративних послуг Роменської міської ради;

  1. Центр надання адміністративних послуг при Середино- Будській районній державній адміністрації;
  2. Центр надання адміністративних послуг Сумської районної державної адміністрації;

Управління Центр надання адміністративних послуг у м. Суми Сумської міської  ради;

  1. Центр надання адміністративних послуг Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області ;
  2. Центр надання адміністративних послуг при Шосткинській районній державній адміністрації;

Центр надання адміністративних послуг Шостинської  міської ради;

  1. Центр надання адміністративних послуг Ямпільської районної державної адміністрації.

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг

  1. 41800, Сумська обл., м. Білопілля, вул. Старопутивльська, 35;

 

  1. 41700, Сумська обл., м. Буринь, пл. Першотравнева, 20;

 

  1. 42800,Сумська область, В-Писарівка, вул. Ярослава Мудрого ,1;

 

  1. 41400, Сумська обл., м. Глухів, вул. Шевченка, 4;

41400, Сумська обл., м. Глухів, вул. Шевченка,6;

 

  1. 41607,Сумська обл., м. Конотоп, вул. Соборна, 23;

Сумська обл.,м. Конотоп, пр. Миру,8;

 

  1. 42400, Сумська область, смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, 2, І-й поверх;

 

  1. 41300, Сумська обл., м. Кролевець, вул. Ярмаркова, 25;

 

  1. 42200, Сумська обл. , м. Лебедин, вул. Сумська, 12 каб.1;

         42200 ,Сумська обл., м. Лебедин, вул. Пушкіна, 11;

  1. 42500,Сумська обл., смт. Липова Долина, вул. Полтавська, 17;

 

  1. 42100 Сумська область, смт. Недригайлів,  вул. Сумська, 4;

 

  1. 42700, Сумська обл., м. Охтирка, вул. Чкалова, 27 А ;

42700, Сумська обл., м. Охтирка, вул. Київська, 1;

 

  1. 41500, Сумська область, м. Путивль, вул. Першотравнева, 84;

 

  1. 42000, Сумська обл., м. Ромни, бульвар Свободи, 1;

42000, Сумська обл., м. Ромни, бульвар Шевченка, 2;

 

  1. 41000,Сумська область, м. Середина-Буда, вул. Центральна, 25;

 

  1. 40004 ,Сумська обл., м. Суми, вул. Горького, 21;

         42000, Сумська обл.; м. Суми, вул. Іллінська, 97;

 

  1. 42600, Сумська область м. Тростянець, вул. Миру, 6;

 

  1. 41100,Сумська обл., м. Шостка, вул.Свободи,54;

         41100, Сумська обл., м. Шостка, вул. Cадовий бульвар,14;

  1. 41200, смт. Ямпіль, бульвар Ювілейний, 1.

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг

1. Понеділок - середа: з 8:00 до 16:00;

Четвер: з 8:00 до 20:00;

П’ятниця : з 8:00 до 20:00;

 

2. Понеділок, вівторок;

середа : з 8:00 до 17:00;

четвер : з 8:00 до 20: 00;

п’ятниця :з 8:00 до 16:00;

 

3. Понеділок : з 8:00 до 17:15;

(прийом суб’єктів звернення з 9:00 – 16:00);

Вівторок : з 8:00 до 17:15 ;

(прийом суб’єктів звернення з 9:00 – 16:00);

Середа : з 8:00 до 17:15;

 (прийом суб’єктів звернення з 9:00 – 16:00);

Четвер: з 8:00 до 20:00; 

П’ятниця: з 8:00 - 16.00;

Субота : з 8:00 - 15:00;

 

4. Понеділок – середа  з 8:00 до 17:15

 (без перерви);

Вівторок – четвер з 8:00 до 20:00

(без перерви);

п’ятниця: з 8:00 до 16:00

(без перерви);

Субота: з 8:00 до 16:00

(без перерви) ;

 

Понеділок,п’ятниця : з 8:00 по 16:15

(без перерви);

вівторок, четвер : з 8:00 по 20:00

(без перерви);

середа з 8:00 по 17:15

 (без перерви) ;

субота : з 8:00 по 16:00

(без перерви) ;

 

5. Понеділок : з 8:00 до 17:00

(без перерви);

Вівторок : з 8:00 до 20:00

(без перерви);

Середа: з 8:00 до 17:00

 (без перерви);

Четвер: з 8:00 до 20:00

(без перерви);

П’ятниця : з 8:00 до 17:00

 (без перерви);

Субота : з 8:00 до 15:00

(без перерви) ;

 

Понеділок : з 8.00 до 15.00

(без перерви);

 Вівторок : з 8.00 до 19.00

(без перерви);

Середа : з 8.00 до 15.00

(без перерви);

 Четвер : з 8.00 до 19.00

(без перерви);

П’ятниця :з 8.00 до 15.00

(без перерви);

Субота : з 8.00 до 15.00

(без перерви);

 

6. Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15;

П’ятниця, субота з 8:00 до 16:00;

 

7. Понеділок, вівторок,

Середа: з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Четвер: з 8:00 до 20:00

(без перерви);

П’ятниця: з 8:00 до 16:00

(без перерви);

 

8. Понеділок, середа: з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Вівторок, четвер: з 8:00 до 20:00

(без перерви);

П’ятниця: з 8:00 до 16:00

 (без перерви);

Субота: з 8:00 до 15:00

(без перерви);

 

Понеділок, середа: з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Вівторок, четвер з 8:00 до 20:00

(без перерви);

П’ятниця: з 8:00 до 16:00

(без перерви);

Субота: з 8:00 до 14:00

(без перерви);

 

9. Понеділок, вівторок, середа,

(без перерви);

П’ятниця : з 8:00 до 16:00

 (без перерви);

 Четвер : з 8:00 до 20:00

 (без перерви);

 

10. Понеділок, середа : з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Вівторок, четвер: з 8:00 до 20:00

(без перерви);

П’ятниця: з 8:00 до 16:00

(без перерви);

Субота: з 8:00 до 14:00

(без перерви);

 

11. Понеділок, середа: з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Вівторок, четвер: з 8:00 до 20:00

(без перерви);

П’ятниця: з 8:00 до 16:00

(без перерви);

 

Понеділок, середа: з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Вівторок, четвер: з 8:00 до 20:00

(без перерви);

П’ятниця: з 8:00 до 16:00

(без перерви);

 

12. Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15;

П’ятниця з 8:00 до 16:00;

Обідня перерва з 12:00 до 13:00 ;

 

13.Понеділок: 8:00 до 16:00;

 Вівторок:   8:00 до 18:00 ;                                

 Середа:    8:00 до 16:00 ;                               

 Четвер:     8:00 до 16:00;

 П’ятниця:  8:00 до 15:00;

 

14. Понеділок-середа-четвер

з 08:00 до 17:15;

Вівторок з 8:00 до 20:00;

П’ятниця з 8:00 до16:00 ;

15. Понедiлок, середа : з 8:00 до 17:15;                                            Вiвторок, четвер : з 8:00 до 20:00 ;                                                      П'ятниця : з 8:00 до 16:00;                                                                        Субота : з 8:00 до 14:00 ;

16. Понеділок : з 8:00 до 17:15

 (без перерви);

Вівторок : з 8:00 до 17:15

 (без перерви);

Середа : з 8:00 до 20:00

(без перерви);

Четвер : з 8:00 до 17:15

(без перерви);

П’ятниця : з 8:00 до 16:00

(без перерви);

 

17. Понеділок : з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Вівторок: з 8:00 до 20:00

(без перерви);

Середа : з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Четвер : з 8:00 до 17:15

(без перерви);

П’ятниця : з 8:00 до 16:00

(без перерви);

Субота : з 8:00 до 15:00

 (без перерви);

 

Понеділок  : з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Вівторок : з 8:00 до 20:00

(без перерви);

Середа : з 8:00 до 17:15

(без перерви);

Четвер : з 8:00 до 17:15

(без перерви);

П’ятниця : з 8:00 до 16:00

 (без перерви);

Субота : з 8:00 до 15:00

(без перерви);

 

18. Понеділок, середа : з 8:00  до 17:15;

Вівторок, четвер: з 8:00 до 20:00;

П’ятниця: з 8:00 до 16:00;

Субота: з 8:00 до 15:00.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг

1.(05443) 9-12-95, bilop-cnap@ukr.net ;

 

2. (05454) 2-35-55, сnapburyn@i.uа;

 

3. (05457)5-15-52, vpr@sm.gov.ua;

 

4.  (05444) 2-23-73,сnap-gluhovrda@rambler.ru;

     (05444) 3-27-56, snap_gl@ukr.net;

 

5. (05447) 2-34-73, rda.konotop@ukr.net;

 

6. (05459) 7-52-23, 7-51-65,  krn@sm.gov.ua ;

 

7. (05453)5-21-03 , krolrda@sm.ukrtel.net , http://krl.sm.gov.ua;

 

8. (05445) 2-26-28, lbd.sm.gov.ua,lebedinrda@ukrpost.ua;

    (05445) 2-19-50, http://lebedyn.com.ua,lebedyn-admin@ukr.net;

 

9. (05452) 5-10-59, centr_ldol@mail.ru;

 

10. (05455) 5 -26 -48, nedrDC@yandex.ru;

 

11. (05446) 4-15-15, 2-46-35, admincentr_ohtyrka@ukr.net;

      (05446) 2-46-35,4-28-06, oht.sm.gov.ua;

 

12. (05442) 5-27-39, dozvilof@ukr.net;

 

13. (05448) 2-21-31, office-rda@ukr.net;

      (05448) 5-33-00, romny-admin@ukr.net;

 

14. (05451)7-27-04, sbudarda@ukrpost.ua;

 

15. (05426)6-35-59, cnap_sr 01@i.ua ;

      (0542)700-575, cnap@smr.gov.ua;

 

16. (05458) 6-62-90, trost-cnap@ukr.net,   trs.sm.gov.ua ;

      (05458) 5 16 73, trostyanets.sumy@land.gov.ua;

 

17. (05449) 7-09-01, dozvilcentr@ukr.net;

 

18. (05456) 2-24-90, yampcnap@ukr.net.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 28 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 69–75, 77–79, 101–103 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня                  2014 р. № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію обмеження у використанні земель

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про державну реєстрацію обмеження у використанні земель за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. №1051 (форма заяви додається)*

2. Документація із землеустрою, інші документи, які є підставою для виникнення, зміни та припинення обмеження у використанні земель

3. Документація із землеустрою та оцінки земель, інші документи, які є підставою для виникнення, зміни та припинення обмеження у використанні земель, в електронній формі відповідно до вимог Закону України “Про землеустрій”

4. Електронний документ відповідно до вимог Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

8.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію обмеження у використанні земель у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення

 

9.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

14 робочих днів з дня реєстрації заяви у територіальному органі Держгеокадастру

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Обмеження згідно із законом не підлягає державній реєстрації

2. Обмеження встановлюється на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора

3. Із заявою про державну реєстрацію обмеження у використанні земель звернулася неналежна особа (право на реєстрацію обмеження у використанні земель мають органи державної влади, органи місцевого самоврядування для здійснення своїх повноважень, визначених законом; власники, користувачі земельних ділянок або уповноважені ними особи, земельні ділянки яких розташовані в межах або перетинаються межами обмежень у використанні земель та/або межами їх режимоутворюючих об'єктів (за наявності таких об'єктів); особи, в інтересах яких встановлюються обмеження, або уповноважені ними особи)

4. Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника) та/або не відповідають вимогам, встановленим законом (заява не відповідає встановленій формі, відсутні електронні копії документів)

5. Заявлене обмеження вже зареєстроване

6. Електронний документ не придатний для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру

14.

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

Повідомлення про відмову у прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру

Рішення про відмову у державній реєстрації обмеження у використанні земель

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві

16.

Примітка

*Форма заяви про державну реєстрацію обмеження у використанні земель наведено у додатку до Типової інформаційної картки адміністративної послуги

 

Посилання на послугу: Інформаційна, технологічна та зразок заяви

Поділитися
Чтв, 26/07/2018 - 09:22