Досвід Харкова в сфері надання послуг приїхали переймати представники з усієї України

У ньому взяли участь представники центрів адмінпослуг, управлінь праці та соціального захисту і відділень ЗАГС з різних міст України. Також у роботі семінару взяли участь заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук, заступник Харківського міського голови з питань правового забезпечення Марина Стаматіна і директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська. Тема семінару: «Практичні аспекти організації функціонування центрів надання адміністративних послуг: проблеми подальшого розвитку та інтеграції нових послуг».

Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" представляв начальник відділу документообігу та інформаційного забезпечення Павло Ганненко.

Учасників тренінгу привітала віце-мер Марина Стаматіна. Вона зазначила, що в пріоритетах міської влади Харкова - максимально наблизити адмінпослуги, які надаються, до жителів міста, спростити процедуру їх отримання і підвищити їх якість.

«Мені приємно відзначити, що, за результатами численних моніторингових оцінок, одним з кращих в Україні центрів надання адміністративних послуг є харківський ЦНАП і його територіальні підрозділи. Актуальним аспектом проведення реформ залишається питання комплексного підходу до надання адміністративних та соціальних послуг і, що важливо, - створення відповідної інфраструктури. Тому важливим кроком в цій сфері стало відкриття в Харкові Регіонального центру послуг, в якому сьогодні надається понад 400 послуг», - підкреслила віце-мер.

За її словами, Регіональний центр став першим в Україні, де в одній установі одночасно надаються соціальні, пенсійні, адміністративні, фіскальні та реєстраційні послуги.

У свою чергу заступник голови правління ЦППР Віктор Тимощук зазначив, що Харків - дійсно передове місто з впровадження інновацій. І в зв'язку з тим, що уряд зобов'язав запровадити у ЦНАП надання соціальних послуг та послуг з реєстрації актів цивільного стану, успішний досвід Харкова в цьому питанні стане незамінним і корисним для колег з усієї України.

«Сьогодні в підрозділах соціального захисту є певні побоювання, що ЦНАП не впораються з цим, люди будуть незадоволені. Харківський Регіональний центр послуг в цій справі для нас гарний приклад. І одна з ключових цілей нашої зустрічі - обговорити, чи доцільно впроваджувати в ЦНАП адміністративні послуги соціальної сфери і як це зробити, щоб люди отримували ці послуги більш високої якості», - сказав Віктор Тимощук.

На другий день семінару, 14 вересня, були підведені його підсумки. Також гості з різних міст України відвідали Регіональний центр послуг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Докладніше ознайомитись з матеріалами заходу можна на сторінці Центру політико-правових реформ

Поділитися
Втр, 18/09/2018 - 09:19