Біометричні документи для іноземців та осіб без громадянства є більш захищеними, ніж посвідки старого зразка

З 2018 року Державна міграційна служба України здійснює оформлення для іноземців та осіб без громадянства посвідок на тимчасове та постійне проживання в Україні у вигляді пластикових карток з безконтактним електронним носієм. Станом на серпень 2019 року вже оформлено понад 122 тисячі таких документів.

Біометричні посвідки, як і не біометричні, посвідчують особу та підтверджують законність тимчасового або постійного проживання в Україні. Однак, паперові посвідки недостатньо захищені від підроблення, швидко зношуються та стають непридатними для подальшого користування.

При цьому посвідки нового зразка виготовлені у формі пластикової картки, а відтак є більш зручними та зносостійкими, аніж їх паперові аналоги. Крім того, вони відповідають найсучаснішим міжнародним стандартам у сфері безпеки документів і, завдяки вбудованому електронному чіпу, є більш захищеними від підроблення, копіювання та крадіжки особистих даних.

Для того, щоб обміняти посвідку старого зразка на біометричну, іноземцю або особі без громадянства потрібно зібрати необхідні документи та не пізніше, ніж за 15 робочих днів до закінчення строку дії посвідки, звернутися до територіального підрозділу/органу ДМС або у центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс».

Зазначимо, що процедура подання документів для оформлення посвідки включає сканування відбитків пальців, фотографування та збереження відцифрованого підпису особи. Видача готових посвідок здійснюється протягом 15 робочих днів з дати прийняття документів.

Перевірити стан уже оформлених та виготовлених біометричних посвідок на тимчасове та постійне проживання в Україні іноземці та особи без громадянства можуть:

  • на офіційному веб-сайті Державної міграційної служби України за посиланнями: https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html (українська версія), https://dmsu.gov.ua/en-home/en-docstate.html (english version);
  • з допомогою чат-боту ДМС у месенджерах Viber та Telegram, який надсилає повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту, коли він прибуде до підрозділу для видачі.

Також вказаній категорії осіб доступна можливість у режимі онлайн перевірити дійсність своїх документів у базах даних Міграційної служби та МВС. Здійснити таку перевірку можливо завдяки онлайн-сервісу ДМС «Перевірка недійсних документів» (українська версія, english version).

Джерело

Поділитися
Чтв, 05/09/2019 - 13:08