Відеоконференція з паспортних питань

20 листопада 2019 року працівники Центру надання адміністративних послуг м. Суми взяли участь у відеоконференції з питань надання послуг з оформлення та видачі паспорту громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб.

Представники Державної міграційної служби України розглянули актуальні питання, які виникають у працівників ЦНАПів під час надання адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, а також відповіли на проблемні питання, що ставилися під час обговорення.

До конференції також долучилися колеги з Києва, Харкова, Львова, Лисичанська та ін. міст за допомогою сучасної системи відеоконференцзв’язку. Захід здійснювався за підтримки проєкту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

ДОВІДКОВО

Модератор конференції – Наталія Шамрай, голова Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг, Директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг м. Києва

Учасники дискусії:

  • Іван Двойленко, директор Департаменту інформатизації, телекомунікацій та захисту інформації Державної міграційної служби України
  • Марія Гарник, директорка Департаменту з питань громадянства, паспортизації та реєстрації Державної міграційної служби України
  • Олена Палієнко, заступниця директора Департаменту з питань громадянства, паспортизації та реєстрації Державної міграційної служби України
  • Ольга Валетенко, заступниця директора Департаменту у справах іноземців і осіб без громадянства Державної міграційної служби України
  • Наталія Ткач, заступниця директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг м. Києва
Поділитися
Чтв, 21/11/2019 - 13:19