До відома отримувачів житлової субсидії!

Житлова субсидія дає змогу найменш захищеним категоріям громадянам користуватися житлово-комунальними послугами. Таку підтримку держава забезпечує коштами платників податків, тому отримувачам слід відповідально надавати відомості про себе. Щоб уникнути порушень, які можуть спричинити припинення субсидії та застосування санкцій, дотри­муйтеся таких порад:

  1. Вірно вказуйте у декларації всіх членів сім'ї та тих, хто проживає у помешканні! У Декларації про доходи і витрати слід указати інформацію не лише про осіб, які зареєстровані та фактично проживають у житловому приміщенні, а і про їхніх членів сім'ї (чоловіка, дружину, неповнолітніх дітей) - незалежно від реєстрації та фактичного місця проживання.
  2. Декларуйте реальні доходи! У Декларації слід задекларувати доходи, інформація про які відсутня в податковій та пенсійному фонді. Це може бути дохід від здачі майна в оренду, доходи від реалізації власної продукції, майна, недекларовані доходи, отримані під час роботи по договору, стипендії, інші надходження (у тому числі - закордонні перекази).
  3. Не приховуйте справжній майновий стан! Не забудьте зазначити:
    • будинки і квартири;
    • транспортні засоби;
    • земельні ділянки;
    • інформацію щодо придбання протягом року майна, товарів чи оплату послуг на суму від 50 тисяч гривень.
  4. Повідомляйте про зміни вчасно! Якщо під час отримання житлової субсидії у вас змінився склад сім'ї, склад зареєстрованих у житловому приміщенні, набір житлово-комунальних послуг, з'явився транспортний засіб з датою випуску до 5 років, було придбано майно, товари або сплачено послуги на суму понад 50 тисяч гривень - слід повідомити про це орган, що призначив субсидію, протягом 30 календарних днів. Також врахуйте: якщо хтось із членів сім'ї вийшов на пенсію - ваш розмір субсидії може бути збільшено.

Якщо вам відомі факти незаконного надання чи отримання субсидій, інших видів соціальної допомоги, соціальних послуг - повідомляйте про них на «гарячу лінію» 0-800-502-757 (з 9.00 до 18.00 у робочі дні без обідньої перерви). Подати офіційне звернення чи скаргу з питань надання житлових субсидій та інших питань соціального захисту можна за телефоном «Урядової гарячої лінії» 15-45.

Поділитися
Пон, 23/12/2019 - 11:44