Шановні відвідувачі!

Генеральний директор ВООЗ в своєму брифінгу 11 березня для засобів масової інформації заявив, що за оцінкою ВООЗ спалах COVID-19 у світі охарактеризовано як пандемію.

У зв’язку із поширенням COVID-19 в світі, громадянам України рекомендується тимчасово утриматися від поїздок до країн або окремих територій держав, найбільш уражених вірусом.

З 12 березня до 3 квітня 2020 року в Україні запроваджено карантин через спалах у світі короновірусу. Таке рішення було прийнято на засіданні Кабінету Міністрів України у середу 11 березня 2020 року

Звертаємось до відвідувачів ЦНАПу пильнувати за своїм станом здоров'я, утриматися від відвідин установи, якщо є ознаки будь-якого вірусного захворювання та дотримуватися заходів санітарно-гігієнічних норм.

Рекомендуємо громадянам подавати звернення з особистих питань, заяви на отримання адміністративних послуг засобами телекомунікаційного зв’язку, відповідно до чинного законодавства.

Консультації та деякі послуги Ви можете отримати, не відвідуючи установу.

Телефони структурних підрозділів управління

  • Відділ адміністративних послуг (зали №1 та 2) – тел. 700-574
    (питання реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, видалення зелених насаджень, спеціаліст Пенсійного фонду);
  • Відділ з питань оформлення паспортних документів (зал №3) – тел. 701-005
    (питання оформлення паспорту громадянина України у формі ІД-картки та біометричного паспорту для виїзду за кордон);
  • Відділ з питань прийому документів по державній реєстрації (зал №4) – 700-064
    (прийом документів для реєстрації фіз.осіб-підприємців, юридичних осіб, громадських формувань, реєстрація нерухомого майна);
  • Відділ дозвільних процедур (каб. №107) – тел. 700-575, 700-062
    (земельні та архітектурні питання, дозвільні процедури, тощо);
  • Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – тел. 701-004
  • Відділ державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців – тел. 700-659
  • Відділ документообігу та інформаційного забезпечення – канцелярія (каб. №5) – тел. 700-576
  • Відділ реєстрації місця проживання – тел. 700-581
  • Сектор формування архівних справ - тел. 700-658
  • Кабінет видачі документів (каб. №108) – тел. 701-006
  • Прийом спеціалістів Департаменту соцзахисту, КП "Міськводоканал", Розрахункового центру - тел. 700-421

У «Центрі надання адміністративних послуг м. Суми» діє власна «гаряча» лінія за номером 700-575

Бережіть себе та рідних!

Читайте також: Оперативна інформація Міністерства охорони здоров'я про поширення коронавірусної інфекції COVID-19

Поділитися
Птн, 13/03/2020 - 12:09