Мінцифри рекомендує запровадити додаткові санітарно-епідеміологічні заходи щодо організації роботи ЦНАП

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 No 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та Указу Президента України від 13.03.2020 No 87/2020 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 "Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV -2" на території України з метою запобігання поширенню коровавірусу запроваджено відповідні обмежувальні протиепідемічні заходи.
Центри надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) є стратегічно важливими об’єктами інфраструктури, які щоденно забезпечують обслуговування великої кількості громадян та надання їм адміністративних та інших публічних послуг (далі – послуги).
Міністерство цифрової трансформації України (далі – Мінцифри) задля запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби, убезпечення працівників ЦНАП та суб’єктів звернення від захворювання на неї, рекомендує до покращення епідемічної ситуації запровадити додаткові санітарно-епідеміологічні заходи щодо організації роботи ЦНАП, зокрема:

  • провести інформаційно-роз’яснювальну кампанію серед населення з рекомендацією відкласти (перенести) звернення до ЦНАП у разі не терміновості (не нагальності) отримання адміністративної послуги;
  • організувати роботу ЦНАП таким чином, щоб одночасно у відкритій його частині перебувала така кількість громадян, яка не перевищує кількості робочих місць для обслуговування;
  • організувати, за можливості, зручні для суб’єктів звернення місця для очікування своєї черги поза межами будівлі ЦНАП (на вулиці, подвір’ї ЦНАП) з дотриманням відстані між ними не менше ніж 1 метр;
  • відстань між суб’єктами звернення, що перебувають у будівлі ЦНАП, та між працівником ЦНАП та суб’єктом звернення під час його обслуговування повинна становити не менше 1 метра;
  • процес приймання документів організувати таким чином, щоб кожен суб’єкт звернення якомога менше часу перебував у будівлі ЦНАП, або, за можливості, через скриньки для кореспонденції, встановлені біля входу у ЦНАП;
  • особистий прийом суб’єктів звернення у ЦНАП, за можливості, організувати за попереднім записом, організованим за допомогою телефонного зв’язку, через веб-сайт тощо (що дозволить виключити необхідність очікування на обслуговування);
  • забезпечити позачергове обслуговування та надання послуг у ЦНАП громадянам літнього віку, вагітним жінкам, суб’єктам звернення з дітьми, іншим категоріям осіб, віднесеним до групи високого ризику;
  • збільшити обсяг використання дистанційних форм комунікації для надання громадянам консультаційних та інших інформаційних послуг (телефоном, електронною поштою тощо);
  • забезпечити розміщення на вході до приміщення ЦНАП інформаційних матеріалів про способи дистанційного зв’язку з центром та суб’єктами надання адміністративних послуг, а також попереднього запису на прийом;
  • забезпечити інформування населення про можливість та способи отримання окремих послуг в електронній формі через відповідні інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування;
  • організувати видачу суб’єктам звернення результатів надання адміністративних послуг шляхом їх надсилання засобами поштового зв’язку або іншими видами доставки;
  • посилити заходи щодо дезінфекції приміщень ЦНАП, зокрема шляхом проведення їх вологих прибирань з використанням дезінфікуючих засобів, та, за можливості, за допомогою кварцування, дотримання нормативних показників температури повітря та регулярного наскрізного провітрювання приміщень;
  • запровадити додаткові технічні перерви у роботі ЦНАП для проведення дезінфекції приміщення;
  • запровадити щоденний температурний скринінг (перевірку) працівників ЦНАП та забезпечити їх недопущення до роботи та обслуговування громадян у разі виявлення у них ознак інфекційного захворювання;
  • забезпечити працівників ЦНАП антисептичними та індивідуальними засобами захисту (захисними масками, антисептиками, милом тощо);
  • проведення робочих зустрічей та нарад здійснювати у дистанційних форматах за допомогою відео-, телефонного зв’язків тощо;
  • суб’єктів звернення з ознаками інфекційного захворювання не допускати у приміщення ЦНАП без індивідуальних засобів захисту (масок) та рекомендувати, за можливості, отримати послугу в електронній формі;
  • забезпечити можливість використання антисептичних засобів відвідувачами ЦНАП;
  • забезпечити інформування населення про особливості діяльності ЦНАП у період дії карантину, зокрема про зміни у графіку прийому та обслуговування.

У разі погіршення епідемічної ситуації на території окремих адміністративно-територіальних одиниць Мінцифри рекомендує головам районних державних адміністрацій, міським/селищним/сільським радам розглянути питання щодо тимчасового призупинення роботи ЦНАП, його територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів.
З огляду на зазначене, прошу довести зміст цього листа до керівників районних державних адміністрацій та відповідних органів місцевого самоврядування.
Мінцифри поточно буде повідомляти додаткову інформацію про запровадження допоміжних протиепідемічних заходів для запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (в межах компетенції) на своєму офіційному веб-сайті та інших комунікаційних каналах.

Поділитися
Втр, 17/03/2020 - 16:02