Увага! Важливе оголошення!

Шановні мешканці міста Суми!

Управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми", на виконання розпорядження міського голови м. Суми Олександра ЛИСЕНКА від 19.03.2020 року № 32-А "Про організацію робочого процесу працівників апарату та виконавчих органів Сумської міської ради на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" повідомляє про припинення прийому громадян для надання адміністративних послуг з 19.03.2020 року до 03.04.2020 року або до поліпшення епідеміологічної ситуації.

ЦНАП продовжить надавати наступні послуги:

  1. Видача раніше поданих документів: паспортів, довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації, документів про реєстрацію нерухомого майна, дозвільних документів;
  2. Надання експрес-послуг з виготовлення довідок про реєстрацію та зняття з реєстрації;
  3. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування);
  4. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування);
  5. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна;
  6. Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  7. Оформлення та видача паспорта громадянина України у формі ІД-картки;
  8. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку;
  9. Видача довідки про: 1) наявність та розмір земельної частки (паю); 2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання);
  10. Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин;
  11. Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів): 1) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; 2) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів;
  12. Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні;
  13. Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
  14. Державна реєстрація актів цивільного стану (народження дитини);
  15. Надання державної допомоги при народженні дитини;
  16. Видача дозволу на порушення об'єкту благоустрою (у разі проведення аварійних робіт).

Додатково повідомляємо, що наступні послуги Ви можете отримати, скориставшись он-лайн сервісами суб'єктів надання адміністративних послуг:

  • Державна реєстрація фізичної особи - підприємця;
  • Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
  • Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця
  • Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці;
  • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
  • Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Також Ви можете отримати послуги з:

  • Видачі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
  • Відомчої реєстрації великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування;
  • Видачї дозволу на спеціальне водокористування,

скориставшись засобами поштового зв'язку.

Телефони структурних підрозділів управління

  • Відділ адміністративних послуг (зали №1 та 2) – тел. 700-574
    (питання реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, видалення зелених насаджень, спеціаліст Пенсійного фонду);
  • Відділ з питань оформлення паспортних документів (зал №3) – тел. 701-005
    (питання оформлення паспорту громадянина України у формі ІД-картки та біометричного паспорту для виїзду за кордон);
  • Відділ з питань прийому документів по державній реєстрації (зал №4) – 700-064
    (прийом документів для реєстрації фіз.осіб-підприємців, юридичних осіб, громадських формувань, реєстрація нерухомого майна);
  • Відділ дозвільних процедур (каб. №107) – тел. 700-575, 700-062
    (земельні та архітектурні питання, дозвільні процедури, тощо);
  • Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – тел. 701-004
  • Відділ державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців – тел. 700-659
  • Відділ документообігу та інформаційного забезпечення – канцелярія (каб. №5) – тел. 700-576
  • Відділ реєстрації місця проживання – тел. 700-581
  • Сектор формування архівних справ - тел. 700-658
  • Кабінет видачі документів (каб. №108) – тел. 701-006
  • Наша електронна скринька: cnap@smr.gov.ua

У «Центрі надання адміністративних послуг м. Суми» діє власна «гаряча» лінія за номером 700-575.

Громадяни будуть допускатись до приміщення ЦНАП лише у засобах індивідуального захисту (захисних масках).

Просимо поставитись до таких обмежень із розумінням. Ми дбаємо про життя та здоров'я усіх нас.

Одночано повідомляємо, що управлінням буде вестись обробка усіх звернень, надісланих електронною поштою, через системи подання он-лайн звернень, засобами поштового зв'язку тощо.

ЗАКЛИКАЄМО МАКСИМАЛЬНО СКОРОТИТИ КІЛЬКІСТЬ ВІЗИТІВ ДО ЦНАП У М. СУМИ

Бережіть себе та близьких!

Поділитися
Чтв, 19/03/2020 - 12:32