Як користуватися е-підписом

Міністерство цифрової трансформації України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування тареалізацію державної політики, зокрема, у сферах розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, яке відповідно до покладених на нього завдань організовує навчання та готує пропозиції щодо вдосконалення системи розвитку цифрових навичок громадян, підготовки та перепідготовки фахівців з питань, що належать до компетенції Мінцифри (абзац другий пункту 1, підпункт 23 пункту 4 Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року No 856).

Одним із найзручніших засобів для користування цифровими сервісами або е-документообігом є електронний підпис. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги» (стаття 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).

Інформацію про кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг разом з інформацією про кваліфіковані електронні довірчі послуги, які вони надають, можна отримати в Довірчому списку, який опубліковано на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ca-registry, https://czo.gov.ua/trustedlist).

З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу тощо Міністерство цифрової трансформації підготувало відеоблог про електронний підпис.

Кожен може безкоштовно переглянути вищезазначений влог на платформі «Youtube» за посиланням.

Поділитися
Пон, 12/07/2021 - 09:24