Начальник управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Алла СТРИЖОВА та її заступник Володимир КОЛОДКА взяли участь у щорічній конференціі на тему: «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації», що відбулася з 9-11 жовтня 2019 року в Президент Готелі, (м. Київ, вул. Госпітальна, 12). Організаторами конференції виступили Секретаріат Кабінету Міністрів України спільно з Асоціацією об’єднаних територіальних громад та Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини.
Мета конференції – обмін досвідом та кращими практиками реформування системи надання адміністративних послуг.
На конференції піднімалися наступні теми:
- перспективи розвитку системи надання адміністративних послуг в контексті створення та розвитку ОТГ;
- питання оформлення та видачі паспорта громадянина України;
- послуги з реєстрації місця проживання;
- послуги щодо реєстрації транспортних засобів та запровадження їх надання через ЦНАПи;
- стан та перспективи децентралізації послуг з реєстрації актів цивільного стану;
- послуги з реєстрації бізнесу та права власності на нерухоме майно;
- надання адміністративних послуг соціального характеру через ЦНАПи;
- адміністративні послуги у сфері землекористування та будівництва.
Перший день заходу відбувався відповідно до методології формату «open space», другий день – панельні дискусії за групами адміністративних послуг, а третій день заходу цілком присвячений процесам цифрової трансформації, розробленим е-сервісам та рішенням.
Модератором третього дня конференції виступив кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник Інституту кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, член колегії ЦДЕА України Андрій Мелащенко. Під час панельної дискусії «Електронний документообіг в Україні» він презентував «Відеокурс: основи електронного документообігу».
Також спікером панельної дискусії «Електронний документообіг в Україні» виступив директор ЦДЕА України, кандидат історичних наук Юрій Ковтанюк, який під час свого виступу презентував інформаційно-телекомунікаційну систему ЕЛАРСИС, призначену для приймання-передавання електронних документів НАФ на постійне зберігання, та повідомив, що у 2020 році будуть внесені суттєві зміни до нормативно-правової бази з питань електронного документообігу та архівного зберігання електронних документів відповідно до роботи зазначеної ІТС ЕЛАРСИС та нового формату даних електронного документообігу, про практичну реалізацію якого повідомив Голова Громадської організації «Електронна демократія» Володимир Фльонц, який презентував веборієнтований сервіс edoc.link. Цей сервіс призначений для створення документів та їх валідації у відповідності до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та наказу Державного агентства з питань електронного урядування України від 07.09.2018 № 60 «Про затвердження Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 листопада 2018 р. за № 1309/32761.
До участі у конференції були запрошені представники Верховної Ради України, Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та експертів.