Реєстр послуг

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів

  1. Встановлення за погодженням з власником зручного для населення режиму підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності, на території м. Суми у денний час (до 22.00 години)
  2. Встановлення за погодженням з власником зручного для населення режиму підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності, на території м. Суми у нічний час (після 22.00 години)
  3. Надання згоди/відмови на здійснення святкової виїзної торгівлі на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади
  4. Надання погодження/відмови на розміщення об’єкту сезонної торгівлі та/або об’єкту сфери розваг на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади
  5. Надання погодження/відмови на організацію і проведення ярмарку на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади

Управління "Центр надання адміністративних послуг м. Суми"

  1. Зняття з реєстрації місця проживання
  2. Реєстрація місця перебування
  3. Державна реєстрація фізичної особи підприємцем
  4. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу–підприємця
  5. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)
  6. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)
  7. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім гром.формування)
  8. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)
  9. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)
  10. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)
  11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)
  12. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)
  13. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця
  14. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу–підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року
  15. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадськ.формувань)
  16. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)
  17. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)
  18. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
  19. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
  20. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)
  21. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця
  22. Видача довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні фізичних осіб
  23. Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання
  24. Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування
  25. Надання за зверненням фізичних та юридичних осіб інформаційної довідки з Державного реєстру прав в паперовій формі
  26. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм
  27. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (у зв’язку з обміном)
  28. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку
  29. Оформлення і видача паспорта громадянина України, з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)
  30. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки)
  31. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого
  32. Внесення змін до облікових справ громадян, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті
  33. Видача довідки про перебування на квартирному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради
  34. Видача довідки про не перебування на квартирному обліку у виконавчому комітеті Сумської міської ради
  35. Зняття з обліку потребуючих поліпшення житлових умов за заявою громадянина
  36. Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті
  37. Затвердження спільного рішення адміністрації підприємства, установи, організації і профспілкового комітету про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем роботи
  38. Надання жилих приміщень
  39. Надання службових жилих приміщень
  40. Видача довідки про перебування на кооперативному обліку
  41. Видача охоронного свідоцтва (броні) на жилі приміщення
  42. Визнання громадян наймачами жилих приміщень
  43. Включення громадян до членів житлово-будівельних кооперативів
  44. Оформлення обміну житла
  45. Прийняття громадян на кооперативний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання, внесення змін в облікові справи
  46. Одержання довідки про участь/неучасть в приватизації житла
  47. Приватизація жилих приміщень, які перебувають в комунальній власності територіальної громади міста Суми
  48. Видача дубліката свідоцтва про право власності
  49. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків
  50. Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  51. Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи
  52. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
  53. Державна реєстрація заборони вчинення реєстраційних дій
  54. Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно
  55. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
  56. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно похідного від права власності
  57. Видача дубліката свідоцтва про право власності
  58. Реєстрація місця проживання
  59. Внесення до Паспорта громадянина України зміни назви вулиці
  60. Перенесення відомостей з реєстру до документів, що посвідчують особу
  61. Реєстрація місця проживання дитини до 14 років
  62. Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи
  63. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, право довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва
  64. Державна реєстрація змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у разі допущення технічної помилки
  65. Реєстрація пасіки

Управління Держпраці у Сумській області

  1. Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів устаткування підвищеної небезпеки
  2. Відомча реєстрація (тимчасова реєстрація, перереєстрація, зняття) великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
  3. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
  4. Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів устаткування підвищеної небезпеки
  5. Продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки
  6. Реєстрація зміни відомостей у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
  7. Реєстрація об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки в Державному реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки
  8. Виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки
  9. Видача гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення
  10. Видача свідоцтва на придбання вибухових матеріалів промислового призначення
  11. Видача свідоцтва на зберігання вибухових матеріалів промислового призначення
  12. Переоформлення гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення
  13. Реєстрація декларації безпеки об’єкта підвищеної небезпеки

Управління архітектури та містобудування СМР

  1. Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки
  2. Надання містобудівних умов та обмежень
  3. Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна
  4. Надання довідки про віднесення (не віднесення) об’єкта до категорії пам'яток архітектури
  5. Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  6. Присвоєння адреси самочинно збудованому об’єкту нерухомого майна, на яке визнано право власності за рішенням суду
  7. Внесення змін до містобудівних умов та обмежень
  8. Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки
  9. Прийняття рішення про переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки
  10. Прийняття рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна
  11. Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  12. Внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
  13. Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  14. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  15. Продовження строку дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
  16. Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
  17. Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
  18. Надання дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Департамент забезпечення ресурсних платежів

  1. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про зміну цільового призначення земельних ділянок
  2. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про передачу в оренду земельної ділянки
  3. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про надання в постійне користування земельних ділянок
  4. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про передачу у власність земельної ділянки, що перебуває в комунальній власності
  5. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки
  6. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про продаж земельних ділянок комунальної власності
  7. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про поновлення договору оренди земельної ділянки, що перебуває в комунальній власності
  8. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про припинення договору оренди земельної ділянки
  9. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
  10. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про внесення змін до діючих договорів оренди земельних ділянок
  11. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про припинення права користування земельною ділянкою
  12. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про надання згоди на передачу в суборенду земельної ділянки (її частини)
  13. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
  14. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про погодження технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок
  15. Надання рішення (витягу з рішення) про втрату чинності деяких пунктів рішень Сумської міської ради, Сумської міської Ради народних депутатів, виконавчого комітету Сумської міської Ради народних депутатів
  16. Отримання рішення (витягу з рішення) про внесення змін до рішень Сумської міської ради, Сумської міської Ради народних депутатів
  17. Надання рішення Сумської міської ради (витягу із рішення) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою у зв’язку зі зміною цільового призначення земельної ділянки
  18. Видача рішення Сумської міської ради (витяг із рішення) про надання згоди на поділ або об’єднання земельних ділянок
  19. Рішення Сумської міської ради (витяг із рішення) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу

Головне територіальне управління юстиції у Сумській області

  1. Державна реєстрація створення громадського об’єднання
  2. Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань
  3. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
  4. Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання
  5. Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання
  6. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання
  7. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання
  8. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації
  9. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації
  10. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання
  11. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання
  12. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

Управління державного архітектурно-будівельного контролю Сумської міської ради

  1. Реєстрація зміни даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих / будівельних робіт
  2. Видача дозволу на виконання будівельних робіт
  3. Внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт
  4. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
  5. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
  6. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду
  7. Реєстрація зміни даних у зареєстрованій декларації про готовність об’єкта до експлуатації
  8. Видача сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта проектній документації
  9. Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації (будівельна амністія)
  10. УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області

  1. Видача експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
  2. Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження
  3. Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання
  4. Переоформлення експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
  5. Анулювання експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
  6. Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку
  7. Затвердження експортної потужності
  8. Державна реєстрація потужностей операторів ринку
  9. Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності

Департамент соціального захисту населення Сумської міської ради

  1. Надання допомоги на поховання деяких категорій осіб
  2. Включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги
  3. Забезпечення в межах компетенції твердим паливом (дровами, торфобрикетами) сімей учасників антитерористичної операції або виплата компенсації на його придбання
  4. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
  5. Надання в межах компетенції пільг по оплаті послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
  6. Надання окремих пільг та допомог відповідно до програм Сумської міської ТГ«Милосердя» та «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей»
  7. Допомога на поховання осіб з інвалідністю з дитинства та дітей з інвалідністю
  8. Направлення дітей до державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» та державного підприємства «Український дитячий центр «Молода гвардія»
  9. Призначення державної допомоги при народженні дитини
  10. Призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
  11. Надання пільг у грошовій готівковій формі
  12. Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці
  13. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю
  14. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань"
  15. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
  16. Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб, постраждалих під час проведення антитерористичної операції та яким встановлено статус учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб

Територіальний сервісний центр № 5946 РСЦ МВС в Сумській області

  1. Реєстрація, перереєстрація мопедів з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків для разових поїздок
  2. Реєстрація, перереєстрація мототранспорту, причепів іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків для разових поїздок
  3. Реєстрація, перереєстрація мототранспорту, причепів вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків для разових поїздок
  4. Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків для разових поїздок
  5. Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків для раз
  6. Обмін або видача у зв'язку з втратою (викраденням) посвідчення водія на право керування транспортними засобами

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області

  1. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси робочих органів Фонду соціального страхування України, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо)
  2. Надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, прав та обов’язків застрахованих осіб, страхувальників, страховика
  3. Надання переліку документів, необхідних для призначення страхових виплат
  4. Надання переліку документів, необхідних для призначення медичної та соціальної допомоги за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності
  5. Надання переліку документів, необхідних для отримання матеріального забезпечення та соціальних послуг за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (у тому числі фізичними особами-підприємцями)

Управління культури Сумської ОДА

  1. Видача дозволу на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територіях та в зонах охорони, реєстрація дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок
  2. Погодження відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління
  3. Погодження науково-проектної документації на виконання робіт із консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту та пристосування пам’яток місцевого значення
  4. Видача дозволу на консервацію, реставрацію, реабілітацію, музеєфікацію, ремонт, пристосування пам'яток місцевого значення
  5. Погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам’яток місцевого значення, їх територій і зон охорони
  6. Внесення суб’єкта кінематографії до Державного реєстру виробників, розповсюджувачів і демонстраторів фільмів (стосовно розповсюджувачів фільмів, які отримали право на розповсюдження фільмів у межах відповідних адміністративно-територіальних одиниць)

Державний комітет телебачення і радіомовлення України

  1. Внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції та видача свідоцтва
  2. Видача дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України
  3. Анулювання дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України
  4. Видача дубліката свідоцтва про внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції
  5. Переоформлення свідоцтва про внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції

Державна інспекція архітектури та містобудування України

  1. Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
  2. Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
  3. Припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника
  4. Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт
  5. Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт
  6. Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт
  7. Припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника
  8. Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт
  9. Видача дозволу на виконання будівельних робіт
  10. Зміна даних у виданому дозволі на виконання будівельних робіт
  11. Анулювання дозволу на виконання будівельних робіт за заявою замовника
  12. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації
  13. Реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)
  14. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації
  15. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)
  16. Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта

Головне управління Держгеокадастру у Сумській області

  1. Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення (ГУ Держгеокадастру в Сумській області)
  2. Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у державному земельному кадастрі (ГУ Держгеокадастру в Сумській області)
  3. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягів з державного земельного кадастру про землі в межах адміністративно-територіальних одиниць
  4. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягів з державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
  5. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території) (ГУ Держгеокадастру в Сумській області)
  6. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) (ГУ Держгеокадастру в Сумській області)
  7. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру (ГУ Держгеокадастру в Сумській області)
  8. Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу (ГУ Держгеокадастру в Сумській області)
  9. Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
  10. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
  11. Внесення до ДЗК відомостей про обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, містобудівною документацією, з видачею витягу
  12. Видача рішення про передачу у власність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності

Відділ № 1 управління у м. Сумах та Сумському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області

  1. Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення (відділ № 1)
  2. Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у державному земельному кадастрі (відділ № 1)
  3. Надання відомостей з ДЗК у формі витягів з державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з ДРРП
  4. Надання відомостей з ДЗК у формі витягів з державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 р.
  5. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території) (відділ № 1)
  6. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) (відділ № 1)
  7. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру (відділ № 1)
  8. Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу (відділ № 1)
  9. Внесення до державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
  10. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)
  11. Видача довідки про наявність у ДЗК відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) (відділ № 1)
  12. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру
  13. Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу
  14. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (відділ № 1 управління у м. Сумах та Сумському районі)

Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області

  1. Виплата недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера
  2. Виплата допомоги на поховання
  3. Виплата недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”
  4. Виплата пенсії за шість місяців наперед у зв’язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон
  5. Виплата частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні
  6. Встановлення надбавки, підвищення, додаткової пенсії, компенсації, допомоги
  7. Встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною відповідно до Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”
  8. Надання інформації щодо розрахунків та платежів до Пенсійного фонду України
  9. Надання повідомлення-розрахунку суми доплати відповідно до частини третьої статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  10. Реєстрація користувачів електронних послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
  11. Призначення пенсії за вислугу років відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”
  12. Зміна способу виплати пенсії
  13. Надання інформації з Електронного реєстру листків непрацездатності
  14. Надання інформації з пенсійної справи
  15. Надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
  16. Оформлення та видача пенсійного посвідчення
  17. Переведення виплати пенсії за новим місцем проживання
  18. Переведення з одного виду пенсії на інший відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  19. Перерахунок пенсії відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  20. Перерахунок пенсії, призначеної відповідно до Закону України “Про прокуратуру”
  21. Перерахунок щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці
  22. Підтвердження періодів роботи на підприємствах, в установах, організаціях, які розташовані на тимчасово окупованій території, якщо в трудовій книжці є записи з виправленням або недостовірні чи неточні записи про періоди роботи
  23. Підтвердження періодів роботи, що зараховуються до стажу роботи для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років у разі ліквідації підприємства, установи, організації без визначення правонаступника
  24. Поновлення виплати пенсії
  25. Призначення грошової допомоги відповідно до пункту 71 розділу XV “Прикінцеві положення” Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  26. Призначення дострокової пенсії за віком відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  27. Призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-XII “Про державну службу”
  28. Призначення пенсії за вислугу років відповідно до Закону України “Про прокуратуру”
  29. Призначення пенсії за вислугу років відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  30. Призначення пенсії за віком відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  31. Призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  32. Призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  33. Призначення пенсії в разі втрати годувальника відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (крім військовослужбовців строкової служби)
  34. Призначення пенсії у разі втрати годувальника відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”
  35. Призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника відповідно до Закону України “Про прокуратуру”
  36. Призначення пенсії по інвалідності відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
  37. Призначення пенсії по інвалідності відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (крім військовослужбовців строкової служби)
  38. Призначення пенсії по інвалідності відповідно до Закону України “Про прокуратуру”
  39. Призначення пенсії по інвалідності відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”
  40. призначення пенсії за віком на пільгових умовах окремим категоріям працівників залежно від умов праці за результатами атестації робочих місць за рахунок коштів підприємств та організацій
  41. Призначення щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці
  42. Виплата одноразової грошової допомоги, передбаченої пунктом 12 постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393
  43. Продовження виплати пенсії за довіреністю
  44. Призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”