На виконання розпорядження міського голови від 19.03.2020 року № 32-А "Про організацію робочого процесу працівників апарату та виконавчих органів Сумської міської ради на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" управління ЦНАП у м. Суми доводить до відома мешканців зміни до організації роботи, що встановлюються даним розпорядженням:
Керівникам виконавчих органів Сумської міської ради:
- Забезпечити реалізацію права працівників на отримання відпусток у порядку, визначеному законодавством (без урахуванням графіків відпусток);
- Визначитись щодо наявної технічної та практичної можливості максимального запровадження з 20.03.2020 по 03.04.2020 дистанційної роботи працівників;
- Розробити та затвердити графіки перебування працівників на робочому місці та дистанційної роботи на період карантину;
- Визначити форми та способи організації роботи та здійснення контролю за роботою працівників, що працюють дистанційно;
- Забезпечити надання контактної інформації (телефон та електронна пошта) працівників, що працюють дистанційно, на запити інших виконавчих органів ради.
Працівникам, для яких запроваджено дистанційну форму роботи виконувати посадові обов'язки відповідно до доручень керівництва, бути на постійному телефонному зв'язку, перевіряти електронну пошту не рідше одного разу на годину, відповідати на листи, телефонні дзвінки та за викликом керівника, оперативно з'являтися на робоче місце.
З метою захисту персональних даних, а також даних і інформації, які працівник створює, використовує, передає власникові або уповноваженому ним органові при виконанні трудової функції дистанційно з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій, обмін інформацією здійснювати виключно через офіційні електронні адреси домену smr.gov.ua та з дотриманням Політики інформаційної безпеки у виконавчих органах Сумської міської ради, затвердженої розпорядженням міського голови від 12.09.2018 № 140-А.
Обмежити тимчасово, на період встановлення карантину, безпосередній прийом та обслуговування фізичних та юридичних осіб виконавчими органами Сумської міської ради. У разі наявності законодавчих та технічних можливостей адміністративні та інші управлінські послуги надавати засобами телефонного електронного та поштового зв'язку.
Керівникам виконавчих органів Сумської міської ради встановити у фойє адміністративних приміщень скриньки (лотки тощо) для мінімізації контактів при обміні документами у паперовому вигляді.