3 жовтня 2020 року Парламент прийняв революційні зміни до законодавства про адміністративні послуги. Ми переходимо у нову еру надання послуг у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) сучасної формації.
Що саме змінюється:
1. Мережа ЦНАП
Відтепер міські, селищні та сільські ради, що представляють інтереси 1469 територіальних громад, обов'язково створюватимуть ЦНАПи. А ЦНАП, що утворені районними держадміністраціями (за винятком м. Києва), будуть трансформовані.
2. Доступ до адміністративних послуг
Кабмін отримав повноваження встановлювати критерії територіальної доступності ЦНАП, включаючи територіальні підрозділи та віддалені і пересувні робочі місця адміністраторів. Це дозволить наблизити послуги до людей, щоб вони отримували їх максимально зручно і комфортно.
3. Кількість послуг
Громадяни зможуть отримати всі наявні адміністративні послуги органів місцевого самоврядування в одному місці — у ЦНАП, людяно і без черг.
4. Якість послуг
Відтепер Мінцифра може відстежувати та аналізувати якість надання адміністративних послуг у всіх ЦНАП. Це дозволить визначати проблемні питання та підвищувати рівень якості надання послуг.
5. Подання заяв
Адміністратори ЦНАП можуть не лише допомогти громадянам із заповненням заяви, а й самостійно заповнити їх для заявника. Це дозволить уникнути помилок та зберегти час.
6. Можливості громадян
Українці зможуть залишати зворотний зв’язок із зауваженнями та пропозиціями щодо якості послуг на вебсайті суб’єкта, у якого їх отримали.
А ще ЦНАП відтепер мають право використовувати позначення «Центр Дії»! Це означає, що ЦНАП, незалежно від їх місцезнаходження буде впізнаваним брендом у сфері надання адмінпослуг і працюватиме з порталом Дія.
Це фантастична робота і величезний крок вперед до реалізації реформи ЦНАП!
Все буде ЦНАП! Все буде Дія!