Реєстр створений для спрощення процедури реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання мешканців нашої громади.
Саме завдяки функціонуванню Реєстру громада отримала можливість надавати адміністративні послуги, в тому числі з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, оформлення та видачі відповідних довідок, за короткий проміжок часу.
Окрім того, Реєстр забезпечує наявність актуальної інформації щодо зареєстрованого місця проживання членів Вашої сім'ї в інших державних інформаційних ресурсах, зокрема і в застосунку «Дія». Це, в першу чергу, необхідно для забезпечення прав і свобод дітей, які у 14-річному віці отримують паспорт громадянина України.
Реєстр наповнюється щоденно. Проте, для повноцінного функціонування, внесена в автоматичному режимі інформація потребує актуалізації. З цією метою запрошуємо Вас до Центру надання адміністративних послуг у м. Суми для уточнення відомостей щодо Вас та Ваших дітей. При собі слід мати наступні документи:
- паспорт громадянина України;
- свідоцтво про народжений дитини;
- будинкова книга.
Наші контакти: (0542) 700-574, 700-575;
Режим роботи Центру та його територіальних підрозділів (вул. Р.Атаманюка, 49А, вул. Г.Кондратьєва, 165/71, с. Піщане, вул. Шкільна, 41А):
- понедiлок-четвер - з 8-00 до 17-15;
- п'ятниця - з 8-00 до 16-00;
- субота, неділя - вихідні
- ПРАЦЮЄМО БЕЗ ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ