Шановні жителі міста Суми та Сумського району! Наповнюємо реєстр Сумської територіальної громади разом!

Реєстр створений для спрощення процедури реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання мешканців нашої громади.

Саме завдяки функціонуванню Реєстру громада отримала можливість надавати адміністративні послуги, в тому числі з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, оформлення та видачі відповідних довідок, за короткий проміжок часу.

Окрім того, Реєстр забезпечує наявність актуальної інформації щодо зареєстрованого місця проживання членів Вашої сім'ї в інших державних інформаційних ресурсах, зокрема і в застосунку «Дія». Це, в першу чергу, необхідно для забезпечення прав і свобод дітей, які у 14-річному віці отримують паспорт громадянина України.

Реєстр наповнюється щоденно. Проте, для повноцінного функціонування, внесена в автоматичному режимі інформація потребує актуалізації. З цією метою запрошуємо Вас до Центру надання адміністративних послуг у м. Суми для уточнення відомостей щодо Вас та Ваших дітей. При собі слід мати наступні документи:

  • паспорт громадянина України;
  • свідоцтво про народжений дитини;
  • будинкова книга.

Наші контакти: (0542) 700-574, 700-575;

Режим роботи Центру та його територіальних підрозділів (вул. Р.Атаманюка, 49А, вул. Г.Кондратьєва, 165/71, с. Піщане, вул. Шкільна, 41А):

  • понедiлок-четвер - з 8-00 до 17-15;
  • п'ятниця - з 8-00 до 16-00;
  • субота, неділя - вихідні
  • ПРАЦЮЄМО БЕЗ ОБІДНЬОЇ ПЕРЕРВИ
Поділитися
Пон, 11/10/2021 - 10:46