05.11.2021 відбулася робоча нарада державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та адміністраторів відділу з прийому документів по державній реєстрації Управління «Центр надання адміністративних послуг м. Суми», в ході якої були обговорені та вирішені проблемні питання, що виникають під час виконання державними реєстраторами та адміністраторами своїх повноважень. Представники відділів також обговорили положення чинного законодавства у сфері державної реєстрації, нововведення та зміни, що впливають на прийом документів та подальшу державну реєстрацію прав та їх обтяжень.
Зокрема, у зв’язку з тим, що набрали чинності постанова №681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» та постанова №690 «Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна» відповідно до яких з 01.08.2021 суб’єкти державної реєстрації прав мають забезпечувати перевірку інформації про результати проведення технічної інвентаризації у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.
Також, з 25.11.2021 державна реєстрація права власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням проводиться виключно за наявності відомостей про факт знищення, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.