Мінцифри розробило інфографіки-підказки про те, як спілкуватися з відвідувачами ЦНАП в різних ситуаціях

Чи бували у вас випадки, коли ви не знали, що робити зі складним відвідувачем та потребували підтримки?
В рамках пробної зовнішньої оцінки рівня сервісу у Центрах надходить велика кількість відгуків від відвідувачів. Часто зворотній зв'язок від громадян потребує відповіді та заходів реагування. Але як саме чітко коректно і правильно реагувати на нестандартні ситуації?
Ми підготували для вас три підказки, які допоможуть у повсякденній роботі привести все до ладу:

  • загальні правила спілкування з відвідувачами Центрів
  • відповіді на негативні відгуки та скарги
  • відповіді на звернення в телефонній розмові

 

Роздруковуйте підказки, залишайте поряд на робочому місці та користуйтеся порадами

За інформацією телеграм-каналу "Оцінка якості послуг у ЦНАП"

Поділитися
Птн, 26/11/2021 - 10:10