Ураховуючи динаміку захворюваності на COVID-19 відповідно до розпорядження Сумського міського голови від 28.01.2022 № 5-А «Про організацію робочого процесу працівників апарату та виконавчих органів Сумської міської ради» з 01.02.2022 по 04.02.2022 включно:
- подання документів для реєстрації/припинення/зміни КВЕД по ФОП;
- видача витягів з реєстрів бізнесу на нерухомості
здійснюється заявниками самостійно через портал «ДІЯ» https://diia.gov.ua
Відділ дозвільних процедур (кабінет 107) обмежує безпосередній прийом та обслуговування фізичних та юридичних осіб. Подати заяви та відповідні пакети документів можна поштою або через скриньку (крім декларацій та повідомлень по будівництву), розміщену в приміщенні ЦНАП. Вся інформація щодо порядку надання адміністративних послуг (бланки заяв, перелік необхідних документів тощо) знаходиться у відкритому доступі на сайті ЦНАП у м. Суми за посиланням: https://cnap.gov.ua.
Також Ви можете отримати необхідні консультації за телефоном (0542) 700-575. Увага! Повідомлення про початок виконання будівельних робіт та декларації про готовність об’єкта до експлуатації можна подати через портал Дія в електронному вигляді або надіслати поштою в паперовому вигляді рекомендованим листом з описом вкладення. Повідомлення та декларації, залишені в скриньці ЦНАП, розглядатися не будуть!
В період з 01.02.2022 по 04.02.2022 громадяни без ознак ГРВІ можуть звернутись особисто в кабінет 107 виключно для отримання наступних адміністративних послуг:
- дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні;
- дозвіл на погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
- витяг з Державного земельного кадастру.
ЦНАП працює без обмежень на видачу раніше замовлених адміністративних послуг.
Закликаємо відвідувачів ЦНАП утриматися від отримання адміністративних послуг без нагальної потреби.
Не наражайте на небезпеку себе та оточуючих!