Тимчасовий порядок роботи відділу державної реєстрації управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» з напрямку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації в умовах воєнного стану та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 164»

1 Які послуги з державної реєстрації ми надаємо?

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 16.04.2022  № 1494/5 державним реєстраторам Відділу дозволяється проводити виключно такі реєстраційні дії:

  • державна реєстрація створення благодійної організації, громадського об’єднання; державна реєстрація змін до відомостей про благодійну організацію, громадське об’єднання, у тому числі до установчих документів;
  • державна реєстрація змін до відомостей про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, крім громадських формувань; державна реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи; державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи, крім випадків, коли такі зміни передбачають зміну розміру статутного капіталу, зміну складу засновників (учасників) та/або розмірів їх часток; державна реєстрація зміни видів економічної діяльності юридичної особи;
  • державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи, державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;
  • державна реєстрація на підставі судових рішень, що набрали законної сили, щодо заборони вчинення реєстраційних дій, накладення арешту корпоративних прав;
  • державна реєстрація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів);
  • державна реєстрація зміни видів економічної діяльності фізичних осіб – підприємців, державна реєстрація припинення підприємницької діяльності ФОП.

2 Ким подаються документи?

Документи на державну реєстрацію подаються відповідними заявниками, що визначені пунктом 8 частини першої статті 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» у разі проведення відповідної реєстраційної дії, що можуть проводитися в умовах воєнного стану.

3 Порядок прийому та обробки документів

У зв’язку з тим, що державним реєстраторам Відділу встановлено дистанційний режим роботи, прийом документів щодо визначених реєстраційних дій здійснюється державним реєстратором:

  • з 09.00 до 14.00 з понеділка по пʼятницю;
  • в електронному вигляді за умови підписання таких копій з використанням кваліфікованого електронного підпису заявника/заявників.

Надіслані документи на електронну пошту розглядаються у встановлений робочий час Управління у порядку черговості.

Документи для державної реєстрації, які подані не у повному обсязі або не відповідають законодавству, не розглядаються та повертаються заявникові без оформлення відповідного рішення з одночасним повідомленням заявнику про повний перелік документів, що повинні бути подані, та/або вимоги законодавства, що повинні бути дотримані.

У разі прийняття позитивного рішення щодо державної реєстрації, документи надаються особисто (у разі можливості) заявником із встановленням особи заявника на підставі документа, що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

4 Чи сплачується адміністративний збір та ким?

Так.

Адміністративний збір за державну реєстрацію (зокрема, державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу) справляється на загальних засадах відповідно до норм ст. 36 Закону.

Адміністративний збір не справляється за:

  • державну реєстрацію  створення благодійних організацій та громадських об’єднань, припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця адміністративний збір не справляється.
  • державну реєстрацію змін щодо благодійних організацій предметом діяльності яких є надання допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним (спеціальним) органам, органам цивільного захисту, добровольчим формуванням територіальних громад, іншим особам, які забезпечують національну безпеку і оборону, відсіч і стримування збройної агресії іноземної держави, а також особам, які постраждали чи можуть постраждати від такої збройної агресії.
Поділитися
Чтв, 21/04/2022 - 13:09