Програма EGAP спільно із Міністерство цифрової трансформації України провели соціологічне дослідження серед відвідувачів ЦНАП. У ньому взяли участь понад 4 400 респондентів, що дозволяє глибше зрозуміти їхній досвід і потреби.
Загалом ми проаналізували 25 найпопулярніших адміністративних послуг, щоб дізнатися, у яких випадках українці обирають офлайн- чи онлайн-сервіси та з якими труднощами стикаються.
Серед ключових результатів:
- понад 80% українців знають про існування електронних послуг, але йдуть до ЦНАП
- 60% українців звертаються до ЦНАП, щоб отримати паперовий документ
- понад 30% думають, що оформлювати послуги онлайн складніше, ніж офлайн
- понад 50% опитаних хочуть дізнаватися більше про можливості оформлення послуг онлайн
- найчастіше українці обирають ЦНАП через привітність персоналу, відсутність корупційних проявів та звичку оформлювати все офлайн
Як змінюємо ситуацію?
- Підвищуємо цифрову грамотність українців для користування послугами онлайн
- Запроваджуємо нові сервіси в Дії
- Розказуємо про них людям, щоб зробити спілкування з державою ще зручнішим
ЦНАП стають провідниками цифрових змін у громадах. У багатьох центрах працюють «Місця для самообслуговування», а персонал допомагає користуватися послугами на порталі або в застосунку Дія.
Докладніше читайте тут - https://bit.ly/4i0zemg
Соціологічне дослідження виконала Fama - Custom Research Agency за сприяння Програми EGAP, що реалізується Фонд Східна Європа за підтримки Швейцарії на замовлення Міністерство цифрової трансформації України