За результатами моніторингу заяв у РПЗМ виявлено повторювані помилки, що впливають на ефективність програми єВідновлення, якість і наповнення РПЗМ, та можуть призвести до комплексного моніторингу заяв, виїзного обстеження ОНМ, повторного розгляду заяв або відмов у наданні компенсації.
Щоб уникнути помилок і зекономити ваш час — зверніть увагу на найпоширеніші з них:
- Невиконання строків розгляду заяв – перевищення 30 календарних днів.
- Неповнота або відсутність актів обстеження за вимогами Порядку № 473.
- Відсутність підписів членів комісії та власників/управителів у відповідних документах.
- Недостатня фотофіксація до актів, чек-листів та верифікації.
- Невірне оформлення актів при проведенні обстеження груп об'єктів – інформація має бути деталізована по кожному об’єкту.
- Відсутність чек-листів або їх частин згідно з Порядком № 381.
- Не зазначені підстави для відмови у компенсації у рішенні комісії.
- Відсутність підписів у верифікаційних актах (Додаток 4 до Порядку № 381).
Некоректне прикріплення документів до об’єктів, що не відповідають за результатами обстеження чи верифікації.
Короткий відеорозбір основних помилок із поясненнями — щоб усе було максимально зрозуміло — переглянути
Чому це важливо:
Ці помилки уповільнюють процес надання компенсації, створюють зайве навантаження та можуть викликати скарги від заявників.
Зберігайте, поширюйте в своїх командах, використовуйте як чек-лист перед внесенням рішення до РПЗМ.
Залишились питання?
reestr-support@renovation.gov.ua
(073) 328-77-73