Найпоширеніші помилки, що впливають на ефективність програми єВідновлення

За результатами моніторингу заяв у РПЗМ виявлено повторювані помилки, що впливають на ефективність програми єВідновлення, якість і наповнення РПЗМ, та можуть призвести до комплексного моніторингу заяв, виїзного обстеження ОНМ,  повторного розгляду заяв або відмов у наданні компенсації.

Щоб уникнути помилок і зекономити ваш час — зверніть увагу на найпоширеніші з них:

  • Невиконання строків розгляду заяв – перевищення 30 календарних днів.
  • Неповнота або відсутність актів обстеження за вимогами Порядку № 473.
  • Відсутність підписів членів комісії та власників/управителів у відповідних документах.
  • Недостатня фотофіксація до актів, чек-листів та верифікації.
  • Невірне оформлення актів при проведенні обстеження груп об'єктів – інформація має бути деталізована по кожному об’єкту.
  • Відсутність чек-листів або їх частин згідно з Порядком № 381.
  • Не зазначені підстави для відмови у компенсації у рішенні комісії.
  • Відсутність підписів у верифікаційних актах (Додаток 4 до Порядку № 381).

Некоректне прикріплення документів до об’єктів, що не відповідають за результатами обстеження чи верифікації.

Короткий відеорозбір основних помилок із поясненнями — щоб усе було максимально зрозуміло — переглянути

Чому це важливо:

Ці помилки уповільнюють процес надання компенсації, створюють зайве навантаження та можуть викликати скарги від заявників.

Зберігайте, поширюйте в своїх командах, використовуйте як чек-лист перед внесенням рішення до РПЗМ.

Залишились питання?

reestr-support@renovation.gov.ua

(073) 328-77-73

Поділитися
Срд, 18/06/2025 - 16:05