Cпеціальний автоматизований комплекс «Мобільний кейс» - для максимально комфортного надання адміністративних послуг

З метою вдосконалення організаційних процесів та покращення рівня доступності адміністративних послуг мешканцям Сумської міської територіальної громади в ЦНАП м. Суми організовано надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці мобільного адміністратора із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс».

Для підготовки до запровадження цього сервісу було розроблено та затверджено Порядок надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці мобільного адміністратора. Його мета -  забезпечення доступності та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Сумської міської територіальної громади для отримання адміністративних послуг.

Надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці здійснюється шляхом виїзду мобільного адміністратора в межах території Сумської міської територіальної громади за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери тощо).
Мобільний адміністратор забезпечує організацію надання адміністративної послуги на пересувному робочому місці в строки, встановленні чинним законодавством України
Правом на отримання адміністративних послуг на пересувному робочому місці відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єкти звернення з категорії:

  • осіб, які досягли 80-річного віку;
  • осіб з інвалідністю 1 групи;
  • осіб, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах громади.

Наша мобільна валізка – це комплект офісного устаткування, який оснащений ноутбуком, принтером, сканером, зчитувачем ID-карт, мобільним модемом, павербанком та камерою. Завдяки цьому розгорнути робоче місце адміністратора ЦНАП будь-де в громаді. І це більше, ніж техніка. Це доступ до адміністративних послуг у найважливіший та найекстримальніший момент. Пояснюємо чому.

Раніше нам здавалося, що наше місто Суми – це населений пункт,  про існування якого знають лише його мешканці. Тепер ми стали відомі світовій спільності через чорне горе, що покрило наші вулиці, душі та обличчя.

І так вже сталося, що сучасна війна – то поєднання традиційно мирного життя сум’ян та щоденних повітряних атак, наслідки яких маємо ліквідовувати як протидію російському терору. Ці речі народжуються в єдності. І команда працівників Центру надання адміністративних послуг у місті Суми активно приймає участь у допомозі постраждалим протягом останніх  трьох років війни.

Невідкладно адміністратори ЦНАП направляються в штаб з ліквідації наслідків атак, де за допомогою мобільних кейсів для роботи розгортають робоче місце і консультують власників пошкодженого майна щодо внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, консультують власників пошкодженого майна, активно співпрацюють з фахівцями благодійних фондів, надають допомогу правового характеру.

Паралельно, в приміщенні ЦНАП організоване першочергове, пріоритетне та невідкладне обслуговування постраждалих за цими ж напрямками діяльності. При цьому доступність послуг для інших охочих реалізувати свої права максимально збережена. Одночасно працівники ЦНАП задіяні в роботі спеціальних комісій, які з виходом на місце обстежують зруйноване та пошкоджене майно, оформлюють відповідні документи, що є підставою для виплат відшкодувань.

Ми знайшли внутрішні ресурси організувати цю роботу ціною власного бажання допомогти, стали осередком турботи  про сум’ян, і даємо змогу їм відчути, що вони не одні в своєму розпачі, спонукаємо триматися перші години, дні та тижні.

 

Поділитися
Втр, 16/09/2025 - 08:35