Повідомляємо Вам, що у зв’язку з реорганізацією структури виконавчих органів Сумської міської ради в ЦНАП м. Суми тимчасово призупинено прийом заяв від суб’єктів звернення щодо отримання наступних адміністративних послуг:
- містобудівні умови та обмеження (внесення змін);
- будівельні паспорти забудови земельної ділянки (внесення змін);
- присвоєння (зміна) адрес об’єктам нерухомого майна;
- переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки;
- дозвіл на розміщення зовнішньої реклами (продовження дії, переоформлення, внесення змін);
- паспорти прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (продовження строку дії, внесення змін);
- визначення відповідності намірів щодо місця розташування тимчасової споруди.
Про відновлення доступу до зазначених сервісів буде повідомлено додатково.
Телефон для довідок – 0542700575.
Поділитися
    
    
    
      
 Чтв, 30/10/2025 - 10:08
