Підсумки першого дня прийому заяв на відстрочку ЦНАП м. Суми та його територіальними підрозділами.
Ми прийняли 115 заявників.
Сформували 98 заяв, відсканували та додали понад 300 документів, видали описи та направили через Портал «Дія» заяви для розгляду до ТЦК та СП.
Основні висновки та спостереження за результатами прийому документів ЦНАПами
по документах:
- при собі неохідно мати паспорт, РНОКПП, військово-обліковий документ;
- електронна пошта ОБОВʼЯЗКОВА;
- паперова заява на відстрочку не потрібна. Її заповнює в електронній формі адміністратор ЦНАП;
- треба знати свою підставу для відстрочки, оскільки у адміністратора ЦНАП підтягується перелік документів, який необхідно прийняти;
- адміністратори приймають оригінали документів;
- окрім передбачених законодавством документів, можливо додавати й інші документи, які ви вважаєте важливими та додавання яких є об'єктивною необхідністю.
НАГАДУЄМО, що документи подаються через ЦНАП, проте розглядають їх комісії ТЦК та СП, де ви перебуваєте на обліку.
Результат візиту до ЦНАП - опис вхідного пакету документів, що подавались.
Також нагадуємо, що в нашому переліку 489 послуг, які Ви можете отримати.
ЦНАП не розглядає документи, надіслані поштовими відправленнями та не приймає уповноважених осіб за довіреністю!
Поділитися
Втр, 04/11/2025 - 09:14
