За 2015 рік в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у
м. Суми» було надано 154145 послуг, в тому числі документів дозвільного характеру, надано близько 215750 консультацій працівниками Центру та адміністративних та дозвільних органів.
Також в приміщенні ЦНАП створено громадський пост, який проводить моніторинг роботи управління та надає пропозиції щодо покращення якості надання адміністративних послуг.
Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» в приміщенні ЦНАП надаються супутні послуги: продаж канцелярських товарів, ксерокопіювання, виготовлення фото на документи.
З метою популяризації адміністративних послуг та створення позитивного іміджу ЦНАП були розроблені буклети та візитівки з необхідною інформацією про роботу Центру.
В управлінні належну увагу приділяють підвищенню кваліфікації та навчанню адміністраторів, з цією метою постійно проводяться семінари та тренінги, а також наради з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг (Управління державної міграційної служби України в Сумській області, Головне управління Держгеокадастру в Сумській області ), де розглядаються нововведення в законодавстві та вирішуються проблемні питання.
Так, в 2015 році адміністратори управління приймали участь в наступних заходах: тренінг «Особисте та командне лідерство», що відбувся при Сумській ОДА в державному закладі післядипломної освіти; семінар «Актуальні питання реформування системи надання адміністративних послуг в Україні в умовах євроінтеграції», що відбувся в м. Чернігів; круглий стіл, присвячений виконанню розпорядження КМУ № 523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», організатор - Центр політико-правових реформ; засідання круглого столу з питань «Е- послуги», організатор – департамент економічного розвитку і торгівлі Сумської ОДА; 25 лютого 2015 року в Сумах за підтримки фонду Фрідріха Науманна відбувся семінар-тренінг організатором якого стала Сумська міська рада на тему: «Вдосконалення діяльності центру надання адміністративних послуг» .
Серед пріоритетних напрямків розвитку ЦНАП:
- придбання та встановлення програмного забезпечення для адміністраторів (з функцією СМС-повідомлення суб’єктів звернення про результат адміністративної послуги);
- запровадження електронного документообігу;
- розширення переліку адміністративних послуг;
- розширення приміщення управління ЦНАП ( реконструкція І поверху, ліве крило адмінбудівлі по вул. Горького, 21);
- встановлення інформаційних терміналів та системи відеоспостереження, а також платіжних терміналів для приймання платежів за надання адміністративних послуг безпосередньо в ЦНАП;
- онлайн-консультування суб’єктів звернення щодо отримання адміністративних послуг;
- проведення моніторингу шляхом анкетування та опитування громадян із залученням громадських організацій.