2-3 березня 2017 року у місті Київ за сприяння Апарату Верховної Ради України, Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування спільно з Асоціацією міст України в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)» відбувся практикум з розробки законодавства та адвокасі (адміністративні послуги).
У заході приймали участь представники Центрів надання адміністративних послуг різних міст України: Одеси, Харкова, Львова, Ніжина, Чорноморська, Конотопа тощо. Місто Суми представляв начальник відділу документообігу та інформаційного забезпечення управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Павло ГАННЕНКО.
Працівники Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України, Інституту законодавства парламенту ознайомили учасників з базовими принципами законотворчої роботи та законодавчого процесу, правилами оформлення проектів законів та основними вимогами законодавчої техніки, основами нормотворчості місцевого самоврядування.
Також проводилися навчання з лобіювання корпоративних інтересів територіальних громад у законотворчому процесі, обговорювалися можливості співпраці з профільним Комітетом Верховної Ради України.
Перший заступник Керівника Апарату Верховної Ради України – керуючий справами Петро Олегович БОДНАР наголосив на важливості співпраці органів місцевого самоврядування та об’єднаних територіальних громад з комітетами та робочими групами, що приймають участь у законотворенні, а виконавчий директор Асоціації міст України Мирослав Васильович ПІТЦИК запевнив усіх присутніх у повній підтримці Асоціації та розповів про практичні шляхи взаємодії.
У рамках заходу відбувся круглий стіл з питань адміністративних послуг за участі представників Секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства юстиції України та Асоціації міст України. Обговорення проблем Центрів надання адміністративних послуг відбувалося протягом двох годин. Були зроблені висновки про однотипність нагальних питань, що стосуються проблем підключення до реєстру Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, роботи з Державною міграційною службою. У невеличких містах часто є потреба в обладнанні та програмному забезпеченні, приміщеннях та кваліфікованому персоналі.
Наступного дня учасники ознайомились з роботою Центру надання адміністративних послуг міста Києва.
Після завершення занять для представників міст була організована екскурсія сесійним будинком Верховної Ради України.