У Сумському ЦНАПі запроваджений моніторинг якості надання адміністративних послуг

Оцінювання відбувається шляхом голосування відвідувачів. У червні 2017 року участь у голосуванні взяло 476 осіб.

Якість надання адміністративних послуг оцінили 242 відвідувача. Позитивну оцінку ЦНАП отримав від 236 відвідувачів, негативну - від 6 відвідувачів.

Якість надання послуг у сфері дозвільних процедур оцінили позитивно 122 відвідувачі, негативних оцінок немає.

Якість надання послуг з реєстрації бізнесу та нерухомого майна оцінили 112 відвідувачів. Негативних відгуків не було.

10 громадян висловили подяку співробітникам Центру у книзі відгуків та пропозицій.

Колектив ЦНАП щиро дякує усім за підтримку та позитивні відгуки.

Крок за кроком до успіху!

Поділитися
Срд, 05/07/2017 - 15:59