Державний заклад післядипломної освіти"Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій" 28-30 листопада провів тренінг для підвищення кваліфікації співробітників Центру надання адміністративних послуг за програмою "Психологія ефективного спілкування. Розв'язання конфліктів у професійній діяльності". Були розглянуті найпоширеніші проблеми у спілкуванні з відвідувачами, методи знаходження спільної мови, налагодження комунікацій, уникнення конфліктів та сварок.
Тренінг проходив у оновленій затишній конференц-залі Центру надання адміністративних послуг у формі інтерактивного спілкування, широкого діалогу, учасники змагалися у пошуку нестандартних рішень вирішення чи запобігання конфліктим ситуаціям, розглядали різні форми поведінки та стилю комунікації.
Колектив ЦНАп щиро дякує організаторам за нові знання, навички та теплу атмосферу спілкування!