Як захистити свої права в ЦНАП: Експерти (+інфографіка)

Віктор Тимощук, експерт Програми, серед основних проблем, з яким стикаються відвідувачі ЦНАП, назвав наступні та запропонував шляхи їх вирішення. У великих ЦНАП відвідувачі часто зустрічають черги та непривітний (втомлений) персонал. Також, можуть виникати проблеми зі складністю заповнення різних бланків / формулярів та внесення плати за адміністративні послуги.

Покращити роботу персоналу можна за допомогою регулярних комунікаційно-психологічних тренінгів і організації робочого часу персоналу ЦНАП таким чином, щоб частину робочого дня працівник проводив на прийомі відвідувачів, а частину – за опрацюванням справ/документів  у бек-офісі. Питання плинності персоналу має вирішуватися і належною оплатою праці.

Щодо черг, то вирішення цієї проблеми може бути досягнуте за рахунок раціональної державної політики щодо здешевлення вартості робочих станцій для надання паспортних послуг, спрощенням процедур підключення до захищених каналів зв’язку та інших умов для легшого налаштування цих послуг у ЦНАП.

Питання зі складністю бланків можна вирішити тим, щоб усі формуляри заповнювалися працівниками ЦНАП. Відвідувач мав би тільки перевірити коректність внесеної інформації і підтвердити це своїм підписом.

Щодо оплати послуг, тут має бути комплексний підхід: потрібно на прозорих умовах залучати банківські послуги до ЦНАП, а також у законодавстві чітко врегулювати можливість прийняття оплати за адміністративні послуги безпосередньо персоналом ЦНАП.

Інфографіка у повному розмірі доступна за посиланням: https://goo.gl/dFKmXJ

Поділитися
Птн, 16/03/2018 - 11:22