Електронні сервіси Державної міграційної служби - це сучасно, зручно та швидко!

Управління Державної міграційної служби України закликає громадян активніше користуватися он-лайн сервісами на офіційному сайті міграційної служби. Адже це сучасно, зручно, швидко та добра можливість отримати необхідну інформацію без черг та без зайвої необхідності спілкування з працівниками міграційної служби.

Зокрема, в режимі он-лайн Ви можете:

  • записатися до електронної черги на оформлення біометричних документів у будь-який підрозділ Державної міграційної служби, при цьому необхідно обрати відповідну послугу; після постановки в чергу особі надходить sms-повідомлення, у якому буде номер черги та час прийому:
  • перевірити стан оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та стан оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки; база даних, за якою здійснюється перевірка стану оформлення документів на сайті оновлюється 3 рази на добу;
  • перевірити за базою недійсні документи, обравши тип документу та ввести його серію і номер; дані надаються з інформаційною метою вберегти громадян від шахрайств з підробленими документами;
  • платіжні реквізити — за допомогою сервісу можна дізнатися платіжні реквізити для перерахунку коштів за надання послуг з оформлення паспорта громадянина Украйни у формі картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон:
  • перевірити написання ім’я та прізвища латинськими літерами — за допомогою он-лайн сервісу «Перевірка транслітерації» можна перевірити, як буде виглядати транслітерація Вашого прізвища та ім’я у паспорті громадянина України у формі картки або у паспорті громадянина України для виїзду за кордон (Правила транслітерації регламентуються Постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 р. № 55 (зі змінами).

Крім цього, на сайті Державної міграційної служби запроваджено такі нові електронні сервіси, як доступний пошук підрозділу міграційної служби за кодом «Коди підрозділів» та «Міграційний калькулятор» — обчислення строку перебування у країні при користуванні безвізовим режимом 90/180.

Також, серед вищезазначених електронних сервісів передбачена послуга «Реєстр перекладачів». Для перегляду Довідково-інформаційного реєстру перекладачів необхідно користувачу авторизуватися на сайті. Інформація щодо процедури авторизації зазначена на сторінці сервісу.

Ще однією досить актуальною є послуга «Органи реєстрації». Адже за допомогою цього сервісу громадяни мають можливість дізнатися адреси органів реєстрації. Для отримання інформації необхідно обрати крок-за-кроком регіон та район (місто) і натиснути кнопку «Знайти».

Також, якщо Ви маєте намір взяти участь у громадському опитуванні щодо якості послуг, які надаються міграційною службою, то на сайті є можливість в електронний сервіс «Громадське опитування».

Завершує широкий спектр послуг, які Ви можете отримати в системі електронних сервісів — послуга «Приймальня електронних звернень громадян». Кожна особа має змогу надіслати в електронному вигляді звернення, покроково заповнивши форму на сторінці сервісу. Всі повідомлення із зазначеного сервісу направляються на спеціально визначену електронну адресу для звернень громадян – hotline@dmsu.gov.ua та розглядаються в термін у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».

Для того, щоб скористатись вищезазначеними послугами он-лайн, необхідно зайти на сайт Державної міграційної служби України за посиланням: http://dmsu.gov.ua/services.html

Поділитися
Втр, 25/09/2018 - 13:29