Шановні мешканці міста!
Управління Державної служби України в Сумській області інформує, що відповідно до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» розпорядником Реєстру є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів.
Пунктами 133-134 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 встановлено, що інформація про місце проживання особи зберігається на безконтактному електронному носії, що міститься у паспорті, у хронологічному порядку. У разі місця проживання особи, яка проживає в Україні, відомості до безконтактного електронного носія та до бази даних Реєстру вносяться територіальним органом/територіальним підрозділом ДМС із застосуванням засобів Реєстру в установленому порядку.
Управління Державної служби України в Сумській області наголошує на необхідності дотримуватись даної вимоги чинного законодавства та доводить вищевисвітлену інформацію до громадян, що внесення змін про місце проживання особи до безконтактного електронного носія здійснюється виключно територіальним органом / територіальним підрозділом ДМС.
При зверненні необідно надати: ІД-Картку, PIN-коди (PIN1 та PIN2) та PUK-коди (PUK1 та PUK2) доступу до даних паспорту, довідку про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13).